Wes Deboel

Gewoon weg prachtig! Zeer vriendelijk onthaald door de eigenaar. Sauna, binnenzwembad maar in de zomer het gevoel dat je buiten zit. De bar is een zeer cosy plekje waar je fijne momenten kan beleven😉 Op elk detail is hier gelet. Zeer mooi! Kortom… Wij komen nog eens terug! Topweekendje gehad.👍

Wes Deboel